Тұтынушының кері байланыс сауалнамасы
Атырау облыстық АИТВ-инфекциясының алдын алу орталығы
Тұтынушылардың кері байланысын бағалау сауалнамасы
Сәлематсыз ба! Біз Сізге медициналық қызмет көрсетіп отырған медициналық ұйымымыздың жұмыс сапасын қалай бағалайтыныңызды білгіміз келеді.
Сауалнамаға түсіністікпен қарап, қойылған сұрақтарға мұқият жауап беруіңізді өтінеміз. Әр сұраққа берілген жауап нұсқаларын таңдаңыз. Аты-жөніңізді көрсету міндетті емес, жеке деректеріңіз еш жерде жария етілмейді.
Сіздің ойыңыз біз үшін өте маңызды және алдағы жұмысымызда
қаперге алынатын болады!
- ЖИТС орталығында «Пациентті қолдау қызметі» барын білесіз бе? (егер жауап ЖОҚ болса – №4 сұраққа ауысыңыз)
– Иә
– Жоқ
- ЖИТС орталығының «Пациентті қолдау қызметіне» жүгіндіңіз бе? (егер жауап ЖОҚ болса – №4 сұраққа ауысыңыз)
– Иә
– Жоқ
- ЖИТС орталығының «Пациентті қолдау қызметінің» жұмысына көңіліңіз тола ма? (егер жауап ЖОҚ болса – №4 сұраққа ауысыңыз)
– Иә
– Жоқ
- Медициналық көмек көрсету және медициналық тексерістер сапасына қанағаттанасыз ба?
– Толық қанағаттанамын
– Ішінара қанағаттанамын
– Ішінара қанағаттанбаймын
– Мүлде қанағаттанбаймын
- Біздің медициналық ұйымда болғанда дәрігерлер мен медбикелердің қарым-қатынасына көңіліңіз тола ма?
– Толық қанағаттанамын
– Ішінара қанағаттанамын
– Ішінара қанағаттанбаймын
– Мүлде қанағаттанбаймын
6.Егер ЖИТС орталығында көрсетілген қызметтің сапасы ұнамаса, себебін көрсетіңіз:
– Дәрігердің қабылдауы мен қарауын күту 15 мин. артық
– Берілген ақпарат жеткіліксіз
– Тексерулер ақылы өткізілді
– Дәрі мен медициналық бұйымдардың ақысын төледім
– Ақылы емшаралар
– Медицина қызметкерлерінің немқұрайлығы
Сіздің нұсқаңыз___________________________________________________________
- Егер Сізге медициналық ұйымда болған кезде дәрігерлер немесе медбикелерден медициналық көмек қажет болған болса, персоналдың іс-қимылына баға беріңіз:
– Өте жақсы
– Жақсы
– Қанағаттанарлық
– Нашар
– Қаралған жоқпын
- ЖИТС орталығының «Сенім телефонының» нөмірін білесіз бе?
– Иә
– Жоқ
- Көрнекі ақпараттардың сапасы мен мазмұнына көңіліңіз тола ма?
– Толық қанағаттанамын
– Ішінара қанағаттанамын
– Ішінара қанағаттанбаймын
– Мүлде қанағаттанбаймын
- ЖИТС орталығының сайтына – www.atyrauspidcentre.kz немесе әлеуметтік желідегі басқа парақшаларына (Instagram, Facebook, VK) кіріп көрдіңіз бе?
– Иә
– Жоқ
- ЖИТС орталығының сайтына – www.atyrauspidcentre.kz және әлеуметтік желідегі басқа парақшаларына (Instagram, Facebook, VK) қалай баға бересіз?
– Өте жақсы
– Жақсы
– Қанағаттанарлық
– Нашар
– Сайт бар екенін білген жоқпын
- ЖИТС орталығында көрсетілетін медициналық қызметті қалай бағалайсыз?
(Керекті жауапты белгілеңіз):
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Көрсетілетін медициналық қызметтерді жақсарту үшін Сіздің ұсыныстарыңыз бен тілектеріңіз: __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Толтырылған күні “__” ___________ 20__ ж.